well this ain't macy's bitch
Summertime Sadness (Lana Del Rey cover)
Angel Haze -

frisson-schism:

I don’t know what I was expecting, but it wasn’t this. It’s just so pretty.

(Source: neddle, via genderfuckandsecrets)

prettycolors:

#8e7a71

Sat, Jul 26 @ 9:07 AM
colour ii

backto5oh5:

so if ya’ll haven’t heard, a lot of detroit residents have had their water turned off due to “outstanding bills”, some of $50 dollars or less. It’s gathered a lot of attention (probably bc it’s fucking disgusting) and national corporations like PETA have decided to do something about it!!! by paying off the water bills of detroit residents -who just have to agree to go vegan for a month. i am very angry, obviously, by the fact that WATER has been thrown around like a prize or a privilege in detroit and i’m really sad about this. 

(if you want to do something to help, you can pay the water bills [or parts of them!] of residents who have been affected by the shut off at detroitwaterproject.org)

((also if you know anyone personally who has been affected by the shut off, have the call in 211 hotline to be connected the united way services))

(via justjasper)

prettycolors:

#945757

Sat, Jul 26 @ 8:54 AM
colour ii
No One's Gonna Love You
Band of Horses - Cease to Begin

iio0oii:

No One’s Gonna Love You, Band of Horses

"It’s looking like a limb torn off
Or altogether just taken apart
We’re reeling through an endless fall
We are the ever-living ghost of what once was

But no one is ever gonna love you more than I do
No one’s gonna love you more than I do”

(via sgfoxbye)

prettycolors:

#6f8576

Sat, Jul 26 @ 1:37 AM
colour ii

(Source: unsuccessfulmetalbenders, via nachoharris)

swanjolras:

like tbh i feel like my problem with the “dark and gritty!!” trend in modern stories is this

there’s this idea in our culture that cynicism is realistic? that only children believe in happy endings, that people are ultimately selfish and greedy and seeing with clear eyes means seeing the world as an awful place

that idealism is— easy, i guess. butterflies and sunshine and love are easy things to have in your head.

but i’ve known since i was fifteen that idealism— faith in humanity— optimism— is the most difficult thing in the entire world.

i constantly struggle to have faith in humanity, because it’s really, really easy to lose it. it’s easy to look at the news and go “what were you expecting? of course humans behave this way.” it’s easy to see the world and go “ugh, there’s no hope there.” and the years when i believed that were easy. miserable— but easy.

it is hard work to see the good in people. it is hard work to hope. it is hard work to keep faith and love and joy and appreciation for beauty in my daily life.

and when moviemakers and tv producers and writers go “omg!!! all characters are selfish and act poorly and don’t love each other, nothing ever happens that is happy or good, that’s so much more realistic, that’s so much more adult”

no, it’s not

it’s childish.

it’s the most childish thing i can imagine.

(via theshiningbeacon)

psych2go:

For more posts like these, go visit psych2go

Psych2go features various psychological findings and myths. In the future, psych2go attempts to include sources to posts for the for the purpose of generating discussions and commentaries. This will give readers a chance to critically examine psychology.

Fact submitted by: vladimircurse

(via psych-facts)

knight-gwaine:

“The story we have been a part of will live long in the minds of men."

(via bradleyjizzames)

Sat, Jul 26 @ 12:58 AM
bbc merlin
Angels Forever
Lana Del Rey -

(Source: yoncevevo, via theloupgaroux)

the-boulders-feelings:

magical-ginger:

image

image

ritasv

(Source: gonedolin, via detenebrate)

s01e03 / s02e06

(Source: lehnshrer)

(Source: maliatale, via maraparkers)

lokispants:

in the flesh meme - details [4/5] → nicknames

Fri, Jul 25 @ 9:57 PM
itf